10 günlük kızım az ağlıyor. İki saat ara ile emziriyorum, altını değiştiriyorum gazını alıyorum. Bir bebeğin ihtiyacı olan herşeyi yapıyorum ama alt komşum neden hiç sesi çıkmıyor deyince aklıma takıldı internette biraz saçma şeyler okudum. Sizlerin bebekleri ilk gümlerimde nasıldı.