Arkadaşlar 48 günlük bebeğim var. Durduk yere midesini bulandırıyor 2 gündür. Normalde sadece anne sütü alıyordu. 2 gündür sütümün yetmediğini düşündüğüm için az az mama verdim. Bulantıları sonra başladı. Sizce mamayla alakası varmı? Yoksa üşütmüş olabilir mi?