Marjinal_Anne2 Merhabalar kullanan var mı iki gündür kullanmaya başladım sanki bebeğim kabız olmaya başladı aşırı huzursuz onun öncesi iyiydik ,, emziriyorum doktor yazmıştı ,, olmadı başka bildiginiz vitamin hapı var mı emziren annelerin kullandığı
Kk39 Marjinal_Anne2 bende decavit kullanıyorum ama bir yan etkisini görmedim hamileyken kullandinizmi
Nursahmetyusufaras00 Kk39 decavit hanilelikten beri benim kadın doğum devam dedi kesmedim .doğdu hala tok karna bisey yeyince içiyorum hapı. Moltefer fol da ac karna içiyorum vede tiroid ilacım olmzsa olmaz..ilaçların etkisi bebeğe oluyo mu ki ..
Kk39 Nursahmetyusufaras00 vitamin ilacının bir etkisi olacağını düşünmüyorum ama doktorunuzu aramadinizmi belki o yardımcı olurdu