Herkese merhaba, bebeğim henüz 15 günlük devamlı emmek istiyor yalancı memeyle kandırayım diyorum memeye adeta saldırıyor uyumuyor aglıyor hep emmek istiyor emerken kusuyor yine emmeye devam ediyoR memeden alsam bi türlü emzirmeye devam etsem bi türlü. Yetmiyor heralde sütüm. 15 günde bezdim o huzurlandıkca ben daha huzursuz. Dr da 2-3 saatte bir emzir diyor nerde benimkini okadar bekletmek mümkün değil. Başına gelen var mı acaba Ne yapabilirim en azından biraz uyusun😔