Kızlar 3 gün önce sezeryanla doğum yaptım, sütüm dün gelmeye başladı sürekli sağarak destekliyorum. Ama kızım bi türlü memeyi kabul etmiyor memeye geldiği an sanki dünyanın bütün işkencelerini ona yapıyormuşum gibi ağlıyor:( şuanda sağarak enjektörle veriyorum, biberona alıştırmak istemedim belki memeyi kabullenir diye. Ğöğsümün üzerinden süt damlatıp vermeye çalışıyorum ama kesinlikle almıyor:( bilgisi tecrübesi olanlar lütfen yazsın ne yapabilirim:(