Bsecill Vefaanadnyadigar ohh mis gibi vallahi rahatlık bende bi am önce kestireyim en iyisi herkes çok olumlu şeyler yazdı 😊 teşekkür ediyorum 💐
Bsecill Ldy geçen sene çok güzel kesilmişti çok havalı duruyordu ama şimdi gideceğim kuaförden tereddütlüyüm bakalım soracağım kesemem derse başka model gösteririm artık
Mom0870 Bsecill bilemedim 🤷🏻♀️ Az daha sabret bence şu insanlar rahatladı mı durumlar ne olacak bi görelim
Bsecill Mom0870 ya bende bilemiyorum bi yandan kararsızım bi yandan saç diplerim dahi acıyo 1 2 gün bekleyeyim olmazsa ne yapayım
Bsecill Zep bebim şuan omuz hizasının biraz altında ama taramayla falan uğraşmak istemiyorum yıkayıp çıkmak istiyorum 😞 saçlarımı ıslak toplamaktan saç nezlesi oldum sürekli diplerim ağrıyor acıyor
Pinkbery Bsecill kestir gitsin süper model😊 zorlanacak birsey yok önden ıkıtame tel toka işini görür ense acık arkalar kısa daha ne olsın🤣😁
Bsecill Pinkbery evet model efsane vallahi yıka çık tarama bike gerektirmiyor mis gibi 😂 kestiricem net kararımı verdim 💐 teşekkürler