Merhabalar iyi geceler anneler bebeğim 1 yaşında ve 2 gün önce aşı oldu hergün 9 10 gibi kalkan bebeğim 2 gündür sabah 5 gibi kalkıyo ve bütün gün uyumuyo hiç bişey yemiyo doğru düzgün normalde iştahı çok açıktı. Dün ilk defa ateşlendi paranox fitil attım ateşi düştü. Bugün yine aynı şekilde ateşlendi calpol verdim ateşi düştü ama şimdide terliyo sürekli ve uyuyamıyo beşiğine bıraktıgım an katılarak ağlamaya başlıyo sürekli göğsümde yatmak istiyo babasına çok düşkündü babasını istemiyo itiyo yüzüne bakıp ağlıyo ne yapacağımı şaşırdım saat 3 e geliyo ve çok yoruldum. Diş çıkartıyo olabilir mi acaba şuan 6 tane dişi var hiç birini cıkartırken böyle olmadı ama. Korkuyorum hastaneyr götürmeyede virüsten dolayı. Var mı başına böyle bişey gelen veya çözüm bulan fikir verin nolursunuz bebeğim kucağımda 1 yaşında ve 1 bucuk aylıkta hamileyim çok uykum var cok yoruldum