Funda11 Bende içerim arada.. mesela 2 bardak kola içerim haftada ama 1 bardak kola=5bardak su şeklinde dengelerim o zaman hem idrar yolu sorunum olmaz, bide biraz asidinin kaçmasını sağlar hemen tüketmem.. Maksat nefsimiz körelsin.. İnsan hamileyken canı hiç sevmediği bişey bile çekebiliyor bende kola istiyorum sürekli hemde aşırıı ama malesef 😅😅