Arkadaşlar benim adet konusunda sıkıntım var ama belirtileri yok midem değişik oluyo arada ama normal diyorum hiç olmazdı bide fazla ayakta kalınca belim ağrıyo ama kilo da almış olabilirim evdeyiz hep bide ondan olabilir bilmiyorum ilki sancılı oldu midem kötü oluyordu hamilelik ler değişir mi ne kadar değişir belirtileri olmadan olabilir mi acaba