Fyzpyrz ben sade sodayı çok tüketiyorum sütüm iyi bebeğime ama iştahım pek yok oyuzden malt içeceğinede yöneldim ama sade sodayı bazen gazını kaçırmadan içtiğimde bebeğimde bi gaz olduğunu görmedim hiçiçmediğim gündede gazlı geğiriyor içtiğim gün 😅 ama yinede tereddütte kaldım gazını kaçırıp öyle içicem artık sizde öyle yapın