MerveNurT BebekBatur aaa koyabiliyomuyuz artıkk dur bende koyim bi denim 😱 benim profilime hala koyamıyorumm yaa
Cennetinsusu MerveNurT Resmin kalitesine bağlı, resim kaliteliyse ondan da olmuyor. Yani biraz kalitesini düşürmen lazım. Ya da istediğin fotoyu ekran fotosu çek yani kopyala öyle bi dene 😌
Kubraegit1 Daha yeni nesil kahvelere bile alışamamışken forumun yeni görüntüsü beni derinden yaraladı😂Değişiklik sevmeyen ben 🥺Olsun binada alışırız artık ellerinize sağlık🌸