Eğer yapamadıgı ıcın cok gaz sancısı varsa susmayan aglaması kulak cubugunu zeytinyagına batır popo delıgını uyar anında fıştırtıyor altına bişey ser ama ahh biz ne çektik 1.5 yasında şimdi ilk 6 ay bu şekilde 2 kere yaptık sürekli yapmak iyi değil alışır diye ama bi keresinde ağlamaktan helal olmuştu bu şekilde yaptık bi fışkırttı kakayı inanırmısın çocugun sesi sesildi rahatladı uykuya daldı çok zor o dönemler kakadır gazdır allah yardımcın olsun eğer çok rahatsızda ağlıyorsa çok kaka yapamadığı için bunu deneyebilirsin her fırsatta olmamak şarttıyla allah kolaylık versin gelişmeleri yaz mutlaka