Arkadaşlar bebeğim aptamil kullanıyor 5bay 2 günlük eşim en son aldğında belkş 6 aya kadar yeter diye 1 numara ve 2 numara mama almış ama tam 6 ay olmadan 1 numara bitti yani sabaha kadar idere ederim ama 2 numarayı versem olur mu acaba bilen biriniz var mı yoksa eşime sabah erkenden aldırıcam