Hsnalpnannesi Oğlum 6bucuk aylık alt dişleri çıktı ama üst hala çıkmadı çok huysuz gece uykumuzda kalmadı bu jeli doğal icerik diye önerdiler kullanan etkisini gören varmı birde kaçıncı aydan itibaren kullanilabiliyor
Duriko Hsnalpnannesi ben tetagil kullanıyorum, kızım 6 aylık oldu ağrısını hafiflettiğini düşünüyorum kullanınca rahatlıyo çünkü
Merveazra Hsnalpnannesi ben kullandimda bi faydasini goremedim, sonra tetagil aldim cidden cook memnunum cok rahatlatiyor ayrica bole minik bi atesi varsada dusuruyor.
Melooo 5 aylık oğlum kullanıyorum diş kaşıyıcısına sürüp kaşıyorum tadını çok seviyor doğal diye aldım ama çok faydası varmı bilemedim
Duriko Hsnalpnannesi evet tek kullanımlık paketler halinde. Bi paketi komple ağzına döküp serçe parmağımla damaklarına sürüyorum masaj yaparak. Hemen eriyo zaten hiçbi tadı yok