Candyy bende özelde yaptirdim ama sağlık ocağı bi dr ismi vermişti randevu almadan direk çekiyorlar ve sonucu hemen veriyorlar demisti ben pandemiden dolayı götürmedim devlete özelde 150tl yaptırdım hemen aldım sonucu da çıktım, esenler avicenna da yakınsan git derim imkanın varsa . Yoksada sağlık ocaginla bir görüş onlarda dr ismi veriyorlarmi ben kağıdı attim bağcılar devlette bi dr du