Selam kizlar yine ben 6 mayıs da normal doğum yaptım bebek beklediğimizden iri olduğu için dikişım oldu biraz. İlk oğlumda 2 günde geçen dikişler bu doğumum da 25 gündür sızlıyor ağrıyor ve batma hissi var. Merak ediyorum kızlar aranızda iyileşmesi böyle uzun süren oldu mu ?