Mavis123 Kızlar bu soruyu arkadaşım için soruyorum 3 yaşında oğlu var. Siz çocuklarınızın kıyafetlerini ne zaman kendi kıyafetlerinizle yıkamaya başladınız ? 3 yaş beraber yıkamak için erken mi ?
oglunasik1anne Mavis123 Canım benim oğlumda 3 yaşında ben ayrı yikiyorum böyle de devam etmeyi düşünüyorum açıkçası ♥️
Ozge_AyazEfee Mavis123 ilk aylardan sonra yıkamaya başlamıştım ben. Yanlış mı yapmışmışım 🙄 oğlum 2 buçuk yaşına girmek üzere. Senden özür diliyorum annecim 🕊️
Ae42 Mavis123 17 aylığız doğdu doğalı ayrı yıkıyorum deterjanı da ayrı sonuçta hassas ciltliler ne kadar yıkansa da yetişkin kıyafetinin kimyasal malzemeleriyle falan yıkanmasını istemem 🤷🏻♀️Böyle de devam ederim herhalde çünkü zaten bi makina hemen doluyor hop atıyorum 🤓
Tgce16 Ozge_AyazEfee deterjan ve yumuşatıcı genelde tercih edilmiyor ya daha hassas oldukları için o yüzden önerilmiyor yanlış denmezde işte tedbir gibi