Mrblar kızlar
bebeğim 8 aylık. Elimde baby plus safe side anne yanı beşik var. Şu an 600₺ ye satılıyor. Ben yaklaşık 6 ay kadar kullandım ve çok memnun kaldım. Hastanedeki kuvöz gibi aynı özelliklerde. Sıfır ayarında çok temiz, iç yatağı da mevcut. Bebeğimin Odasını ayırdık ve ikea beşiğine geçti. Bu yuzden satmayı dusunuyorum, ilgilenen varsa 😇