Srplsrpl Merhabalar Benim 13 aylık bir bebeğim var altta 4 dişi var ama üstte hiç yok. Bu normal mi ?
Durunun_annesi Srplsrpl benim kızımın da bir alt 2 üst sonra bir alt çıktı. Üstleri 4e tamamladı ama altı 4 yapmadan üst azıları çıkardı. Keyfine göre diş çıkarıyor 😊 her bebek sırasıyla çıkarmıyor doktor bişey dememişti bizimkine
Srplsrpl Durunun_annesi anladım. Bu hastalıktan dolayı biyere götürmek istemiyorum ama bir arkadaşımda bi kaç ay daha çıkmazsa yardırman gerek dedi endişelendim bende
kuzeyto Srplsrpl kesinlikle rahat olun, bi standardi yok bazi bebekler asiri erken dis cikariyor bazilari gec. Oglum ilk ikili alt disini 10 aylikken, ilk ikili ust disini 16 aylikken cikardi. Simdi 18 aylik yine dis cikariyor, yavas yavas tamamliyoruz😂❤️