Selamlar arkadaşlar. 10 ay 8 günlük kız bebeğim var. Yeni doğan zamanında göğüsleri şişmişti doktorumuz kesinlikle dokunmayın her bebekte olur zamanla düzelir dedi. Öyle yaptık bizde. Kuzum büyüdü hala sertlik var göğüslerinde şiş gibi doktora götürdüm ultrason istedi yumurtalıklarına bakacaklar hormonlarla alakalı bir durum olabilir mi yoksa normal midir diye başına gelen var mı ? Veya benzer bir durum yaşayan ?