Merhaba kızlar oğlum 9 buçuk aylık 6. Aydan itibaren anne yanı beşiğine sığmaz oldu beşikten bizim yatağa geçiyor ve sabaha kadar yatakta baş koymadık yer bırakmıyor bu yüzden eşim yatağından oldu üç kişi sığamıyoruz ben de zaten en köşede yatıyorum sığıntı gibi 😅odasını ayırmak istemiyorum şu an ama nasıl bi yatak alacağım onu da bilmiyorum aklıma çift kişilik katlanır yatak geldi yatak odam büyük acaba alsam kullanışlı olur mu sizce ya da ne önerirsiniz ?