Ecemece Merhaba Bebeğim 20 aylık bu ara aşırı saçı dökülüyor aynı durumu yaşayan var mı? Ya da tavsiyesi olan???
1prensannesi_ Ecemece bizimde saçımız çok dökülüyor yenisi çıkacakmış arkası kel oldu yatmaktan dökülüyor
Ecemece 1prensannesi_ 1prensannesi_ bebegınız kucukse korkmayın o dökülme normal yenı sacları cıkacak ama benım kzıım 20 aylık bu durum normal mı metqk ettım
Ecemece asya00 neden acaba coronodan dolayı hastaneye de gtmeye korkuyorum sebebını metkq ettım devam ederse doktorunu arayacagım