Benim kizim prematüre nöroloji ve cocuk dorkoru görüyor beyin USG çekildi bişi yok dendi çocuk doktorumuz gelişimi yasitlarini yakaladı korkma dedi sıkıntı olsa geri kalırdı dedi bide kızımın d vitamini düşük çıkıyor kan sayimida onlada olabilir Corona yüzünden artık gidemiyorum