Mervenurkacar aynı haftada doğum yapmışız,benim de sütüm gelmedi normal doğum olmasına rağmen,üstelik meme ucum da yoktu bebeğim silikon uçla emiyodu,sağdıkça bi çay kaşığı ancak çıkıyordu,herşeyi yedim denedim ama hep sütüm niye yok diye ağladım,herşeyin başı moral canım,emzir emzir emzir,sakın yılma ve hep sütüm var de,çok şükür sütüm de geliyo bebeğim de emiyo,bi süreç sadece,tadını çıkar tadını kaçırmasına izin verme👍🏻