Gamzeli03 Aysimayyy emdiriyorum ya zor olur diye almadım kilo da olunca malesef şuan biraz dikkat ediyorum yediklerime Leslie başlayacağım emzirme dönemi biraz azaldığı zaman alayım diyorum inş geç kalmaz
birkurabiyeannesi Gamzeli03 annebebeshop dan sezaryen korsesi aldım 9 balenli ,inceltme garantisi veriyor ,iki gün içinde elimde olur ben de meraktayim ,yamunadan vazgeçip bunu aldim
Aysimayyy Gamzeli03 ben doğum yapalı 2 ay oldu 2.regl oldum. Bana iner alma boşa dediler. İndide göbeğim ama az sarkma oldu o yüzden daha fazla geç olmadn almak istiyorum.
Gamzeli03 birkurabiyeannesi canım ürün eline ulaştığı zaman yazar mısın nasıl kullanımı rahat olacak mı kalitesi nasıl ben insgramdan sayfanın birine ürünün eliniz deki halı ile resmini artar misiniz kalitesini görmek istiyorum dedim engelledi beni her yer guvenli değil maalesef askılı korse ve tayt hediye idi 200tl
Zep PPrensannesiiii kullanabilirsin bn doğumdan çıktıktan bi kac saat sonra kullanmaya başlamıştım medical korse
ucmgk21 Aysimayyy ilk günler biraz zorlandım ama artık rahatça takıyorum ve üçüncü sıraya geçtim bile. Ama inceldim mi korse mi esnedi bilmiyorum ölçmedim belimi
Aysimayyy Bravewomen hayır ama lateks haricinde korse almamanı tavsiye ederim. Lastik gibi uzuyorlar yani korse görevini görmez
ZMK Meltemgunturkun 82 cm ise M beden al 81 M beden 82 L beden 1 cm için büyük alma benim 91 cm di xl ile uyumluydu 88 L bedendi arada 3 cm var diye L beden aldım 4 5 kez kullandım 2. Kopçaya geçtim 81 M 82 L 1 cm için büyük almaya gerek yok