Kızlar doğum yaptığım günden beri sütüm hep azdı. Mama+meme gidiyoruz kızım şu an 9,5 aylık. Son 2-3 haftadır nedense sağ göğsümü emmiyordu annemlerde kaldığımız için sağma makinesi yanımda yoktu sağamadım da… eve geldik bugün sağayım dedim 10 cc bile çıkmadı sağ göğsümden😪 emmediği için köreldi sanırım 😔 ne yapmam lazım çok moralim bozuldu nasıl artıracağım ben bu sütü?? 😒🤔