Kızlar merhaba 🌸 oğlum 14,5 aylık 8. Ayda bronşit oldu iğne tedavisiyle atlattık kışın bir kere daha hasta oldu ilaçlarla vs geçti şükür 🤲🏻 Ama ara ara öksürüğü oluyordu böyle derinden farklı iki dr götürdük alerjik dedi kokudan sigara dumanından evde hayvan besliyorsan evde rutubet varsa halının tozundan falan oluyor dedi alerjik dedi hepsine dikkat ediyorum evde hayvan falan beslemiyoruz hergün evi süpürüyorum havalandırıyorum çamaşır duyu vs kullanmıyorum dr bir keresinde hitrizin bir keresinde de zatiden damla yazdı kullandım ama ara ara yine oluyor bu öksürük hapşırık bu durumu yaşayan anneler varsa lütfen yazın bana daha nasıl önleyebilirim 😞😬