Tugce52 hergün Leslie yapıyorum . Öglen ,akşam mutlaka 1 bardak yoğurt var .Ara öğünde kefir meyve /2 hurma 1 ceviz var .Hergün sabah 1 yumurta 1 süzme peynir,yeşillik ,1dilim çavdar ekmek var .Aksam da sadece 1 dilim çavdar ekmek hakkım var ,Saat 8:30 da 10 çiğ badem 1 kupa yeşil çay .Bebeğim 6 ayını doldurdu bu arada