M2019ee Benim siyah boyamın üstünden bir yıl geçmesine rağmen kaç kuaföre sorduysam hepsi -yapacak birşey yok uzamasını bekleyeceksin yoksa saçını yakarız dedi. Yani demem o ki iyi düşünün siyah saçın en büyük sıkıntısı bu malesef, güvenilmez bir kuaför yanmaz gel yapayım dese bile bence inanmayın. Hele hele evde sakıın ha denemeyin derim 😅🌻