Rzgr benim kızım 2 kere yaşadı ilk yaşadığında 1 yaşından küçüktü tam kaç aylıktı hatırlamıyorum. Çok zordu uykusunda birden bağırarak ağlamaya başlıyodu ve kasılıyodu asla dokundurmuyodu doktora götürdük gece terörü dedi sarsmayın zorla uyandırmayın sadece kendisine zarar vermesine izin vermeyin demişti. İkinci kez yaşadığında ki yeni oldu sayılır 27 aylıktı sanırsam. Uyuduktan 1 saat sonra birden krize girmiş gibi ağlıyodu babası koştu yanına ama yanına yaklaştıkça daha çok bağırıyodu ve kasılıyodu hatta kendini koruma pozisyonuna bile alıyodu ben gittim bana da aynısını yaptı ama ben kucaklayıp sarıldım yanındayım annecim diye teselli ettim sakinleştirdim. Uyuduktan 2 saat sonra yine krizli ağlamayla uyanıp tavana bakarak ellerini yumruk yapıp kafasına götürerek titreye titreye bağırıyodu emziğini ağzından çıkarıp ona bakıp ağlıyodu yine sakinleştirip uyuttum ardından 3 saat sonra yine tam olacak gibiyken sarılıp yanındayım tesellisi verdim bu durum 3 gün devam etti ve çok şükür geçti. Doktora maalesef koronadan götüremedim bir daha olursa götürmeyi düşünüyorum