MiracAlpinveUmutunAnnesi Mavis123 ilk kat yada 2.kat mavi gibi duruyo ama 3 kat attık tam oturdu rengi 😂
Mavis123 MiracAlpinveUmutunAnnesi rengi tutturduysanız süper 😍😍 ben grinin koyu tonunu çok seviyorum o yüzden direk tuttu renk bizde 😂
Heisenberg SevdaNurumm DYO J157 3 kat sürüldü. Tamamen nötr bir renk olduğu için mavi ya da yeşil gibi yansımaları yok🥰