Bebeğinize ek gıdayı ne sıklıkta veriyorsunuz ve ne sıklıkta emziriyorsunuz? Biz ek gıdaya geçtik geçeli çok az emmeye başladı gündüz 2 kere kısa kısa doymadan emiyor ve memede uyuya kalıyor birde akşam uyuyacağı zaman emip uyuyor sabaha kadar saat başı uyanıp biraz biraz emip uyuyor. 24 saatte emdiği bu kadar. Bana çok azaldı gibi geliyor. Sütümün böyle böyle bitmesinden çok korkuyorum çünkü göğüslerim dolu ama bebeğim çekip boşaltmıyor😕 sizde durumlar nasıl güzel anneler🤗❤️