_yaseminturann inanın sadece hastanede kaldığımız gün hemşireler verdi mamayı Onu da şırınga ile verdirmişti evde de şırınga ile sağıp sütümü vermeye devam ettim ama 10 gün dayana bildim ve saatlerce doyurmaya çalışıyordum göğüsümü hiç tutmadı zaten hala deniyorum tutmuyor. Size destek verebildiysem ne mutlu inanın düzenli sağarsanız mamaya bile gerek kalmıyor. Bir de naçizane tavsiyem sütünüzün azalacağı düşüncesini kafanızdan silmeniz sütü çok etkiliyor maalesef bol su için sütünüz azalmayacaktır. Ben 40ı çıkana kadar yeter ki anne sütü alsın dedim çok şükür aldı şimdi ki hedef 6 ay ona da az kaldı. Sırada bir yaşına kadar dişimi sıkıp sağarak anne sütüne devam etmeye çalışıyorum ❤️