Sumeyye1 Merhaba herkese Uzun yolculuğa çıkacağım için oto koltuğu almak istiyorum ama malum çok pahalı. E bebegin markası olan baby plus oto koltuğu uygun ama tabi özellikleri nasıldır bilmiyorum kullanan arkadaşlar var ise tecrubelerini paylaşır mı acaba
Tatliskooo Purposeless terletme sorunu oluyor mu ? Yatışı ve yatmamış hali nasıl foto atmanız mümkün mü ?
Tatliskooo Purposeless bir de sadece isofix el mi monte ediliyor kemer ile de monte yapılıyor mu nette bazı modeller gördüm de sağ sokunda kemer sıkıştırmak için klipleri var bunda da var mı
Purposeless Tatliskooo isofixli ekstra kemer ile monte edilebiliniyor terletme sorunu yaşamadık kızımla gayet keyifli bir yolculuk yapıyoruz 3 kademeli yatma pozisyonu var benim arabadan dolayı tam yatıramıyorum ama dik konumda bile uyusa çocuk asla başı öne düşmüyor malesef foroğraf atamıycam Ama mağazaya gidip bakabilme imkanınız var bakın derim 360 derece dönebiliyor ve kılıfı çırkartılabiliyor 0 36 kg kadar kullanılabilir
Tatliskooo Purposeless Mağazaya gitme imkanımız yok çünkü bulunduğun ilde mağazası yok 🤭bizim araba wolkswogen jetta koltuk eğimi iyi DİE düşünüyorum ama takmadan belli olmaz tabi. kupon da vardı diye sipariş verdik biraz önce bakalım inşallah memnun kalırız 🤷🏻♀️
Hdus Purposeless merhaba araştırma yaprken gördüm ben de bu otokoltuğundan aldım kemerleri çok dar geldi. En sonuna kadar açmama rağmen. Pedleri omuz başında kaldı kambur gibi sıktı çocuğu. Sizde böyle bir durum yaşandı mı