1.5 aylık en az iki saatte bir 90cc veriyorum. O ne zaman uyanıp ağlarsa o zaman 90 cc veriyorum. Saati bebeğime göre değişiyor ama miktarı hep aynı tutuyorum. Bazen uyanmayıp 3,4 saat uyuduğu da oluyor bazen 2 saatte bir uyandığı da oluyor oğluma göre hareket ediyorum. Sağlık ocağındaki ebe miktarı değiştirme saatleri onun açlık durumuna göre hareket et demişti öyle yapmaya çalışıyorum ama ne kadar doğru bilmiyorum açıkçası