Hirabebek aslında erken müdahale etmişsiniz yeni doğanda bildiğim kadarıyla 10 güne kadar müdahale etmek önerilmiyor ( ama anne yüreği de dayanmıyor biliyorum 😔).bu konuda daha bugün Dr Ali Fuat serpen bir videosu paylaştı izlemenizi öneririm...ayrıca bu kadar erken müdahale ederseniz ilerde daha çok kaka sorunu yasıyorsunuz maalesef oğlum 8 yasında ve 5 yasına kadar kabızlıktan dolayı tuvalet korkusu vardı çok çektim o yüzden yazmak istedim cnm