Huzeyfe35 Bemde kullanmıştım ve baya baya reflü azalmıştı kullanalı uzun bir süre oluyor ama benim gittiğim doktorda özeldi
Huzeyfe35 aksp İnşallah düzenli kullanınca fayda sağladığını görceksiniz , çok geçmiş olsun reflü çok zor bir hastalık .
aksp Huzeyfe35 kullanmaya başladım da bebeğimde fazla ossuruk yaptı sık kaka yapıyo sizde de olmuş muydu