Benım de bebegım ılk dogdugu zamanlarda meme ucsuz emmıyordu ama sureklı denemeye devam ettım ,sen de dene sureklı ozellıkle uykulu zamanlarında bol bol emzırmeye calıs aglarken agzına yalancı emzıgı verıp cekıp kendı memenı vermeyı dene pes etme mutlaka eskıye donecektır cok da uzme kendını anne sutu alsın da nasıl oldugu cok da onemlı degıl stres yaparsan bebegıne yansır 🌸