Benimki 1 yaşından büyük olduğu için tüm sularını kaynatmıyorum termosum var içine sıcak soğuk karıştırarak suyunu içebilecği kıvamda hazırlıyorum biberonu na da ölçek mamasını koyup o şekilde hazırlıyorum hazırda duruyor geceleri falan daha çok.. Sıcaklığına bakmama bile gerek yok 1 sene de alışkanlık oldu artık..