elifnurdeniz kızlar 2.5 aylık oğlum sadece yüz üstü uyuypr sırt üstü yatırdığımda 10 dk da sıçrayıp uyanıyor ağlıyor, varmı aynı durumda olan ne yapmalıyım. kafasını kontrol edebiliyor sağa sola canı nasıl isterse öyle uyuyor ama ne yapsam bilemedim
1Aybarsannesi elifnurdeniz aynen benimki de öyle. Korkuyorum nefes alamayacak diye. Böyle alıştı böyle gidecek sanırım.
Minik_Hanim elifnurdeniz nasıl rahatsa öyle yatsın.. neden özellikle yüz üstü yatırmak istiyorsunuz 🤔
B-firdews elifnurdeniz bızım bebısde oyleydı canım, uc aylık oldu ıstemedı yuz ustu yatmak sonra kendılıgınden duzelıyor. Karnı rahat ettıgı ıcın yuz ustu uyurmuş
Asli123 elifnurdeniz benm oğlumda 2.5 -3 ayından beri yüzüstü uyuyor kafasını çok rahat cevırebiliyordu. Doktora sordıgum zaman bana çok kızdı sakın yatırma ne yap ne er sırt üstü yatır diye ama yatmıyor yani çocuk aglıyor ve dönuyor 7 aylık olduk bu arada 🙏🏻
elifnurdeniz 1Aybarsannesi sürekli aklım onda kalıyor nefesini kontrol etmekten bi hal oldum sırt üstü hiç uyumuyor
elifnurdeniz Minik_Hanim yüz üstü yatırmak istemiyorum sırt üstü uyumuyor, yüz üstü uyansada kendi kendine tekrar dalıyor ama aklım onda kalıyor
Tubali Minik_Hanim hanımefendi zaten sadece yüz üstü uyuduğu için napabilirim diye soruyor. Yüz üstü uyutmak istiyorum demiyor
elifnurdeniz B-firdews bişey olmaz dimi ya çok rahat ediyor öyle bende sırt üstü yatırmıyorum çok huzursuz olup uyumuyor diye
Minik_Hanim elifnurdeniz ırt üstü yerine yüz üstü yazmışım, nasıl rahatsa öyle yatsın fikrimi etkileyen bise yok 🤷♀️ya da siz hep sırt üstü yatırın yan yatırın zamanla alışır elbet..
B-firdews elifnurdeniz kafasını kendısı rahatca sag sol oynatabılıyorsa bısey olmaz canım, yınede dıkkat et yastıgına falan. Bızımkı kendılıgınden duzeldı sukur. Bence uc aylık olunca sırt ustu cevır. Gerçekten cok degısıyorlar
Minik_Hanim Tubali sırt üstü yerine yüz üstü yazmışım, nasıl rahatsa öyle yatsın fikrimi etkileyen bise yok ortada. Yorgunluktan kafa yarim çalışıyor demek ki, tahmin edilebilir bi cümle bence
elifnurdeniz Asli123 benim doktorumda alıştırmaya çalış dedi ama diş de çıkarmaya basladı çok huysuz bu ara nasıl olacakki o iş ya
mrvcr elifnurdeniz öyle gazını daha rahat çıkarıyordur. onun için özel reflü yatakları var bildiğim kadarıyla. onlardan alın isterseniz
Tubali elifnurdeniz benim oğlumda bir haftadır gece uykusunda kendini döndürüp yüz üstü uyuyor. Düzeltip sırt üstü yatırıyorum
elifnurdeniz Tubali ben bile yüzüstü rahat ediyorum minnoşlar napsın nasıl rahatsa onu istiyor doğal olarak
mrvcr Tubali ben 3 hafta çabaladım. en sonunda anasının oğlu yüzüstü yatmayı seviyo demek ki deyip bıraktım peşini 😬
munzuryeli24 elifnurdeniz benimki de öyle doğduğundan beri şu an üç aylık. Sırtüstü yatamıyor. Doktor çok kızdı ama denedim olmadı yani ne yapayım öyle yatırıyorum. 🤷🏻♀️
elifnurdeniz munzuryeli24 bende denedim kaç kere çok ağlıyor uyumuyor. gözleri düşüyor uykusuzluktan ama uyumuyor sırt üstü
Asli123 elifnurdeniz basını rahat cevırıyorsa çok büyük bir sorun değil bence ya yattığı yer sert çarşafı gergın olsun tamamdır . Arkadaşımın kızı kuvezde kaldı Acıbadem’de çocuğu yüzüstü yatırmışlar hep resimlerinde gördüm demek ki çok da zararlı değil diye düşünüyorum 🤷♀️
mrvcr elifnurdeniz daha küçükmüş o yüzden bişey diyemiyorum. benimki de 3.5 aylıkken dönmeyi öğrendi o günden beri uyurken yüzüstü dönüp öyle yatıyo. ilk başlarda kokuyodum, şimdi 4.5 aylık ellemiyorum artık
munzuryeli24 elifnurdeniz aynen öyle. Ben uzun süre önce denemeyi bıraktım nasıl rahat ederse öyle dedim.
Neshuldem123 Ben sırt üstü yatırıp kafasını sağa sola çeviriyorum. İlk zamanlar da çok sıçıyordu. Baş ucuna küçük kuranı kerim koydum. Ayrıca kollarından yarım kundak yapıyrım. Küçük olduklarından kollarını çol oynattıklarından sıçrayıp uyanıyor lar. Yarım kundak yapıyorum. Uyuyor uzun süre. Bazen istemiyor o zaman rahat bırakıyorum. Sonra telrar kundak yapıyorum. Bacakları Serbest bırakıyorm. 16 günlük daha böyle rahat şuan.
elifnurdeniz Neshuldem123 seninki çok minnakmış ben hiç kundaklamadım o yüzden istemiyorum şimdi birkaç kere denedim çok ağladı, kundaklama yöntemi çok iyi sakın vazgecmeyin ben pişmanım yapmadığım için