MerveNurT Zehranisa ben pişik kremi uni baby kullanıyorum gaz içinde sab simplex kullandım ve hemen geçti 3 4 damla ile en etkili gaz damlası o 🤗
Aajrl12 Zehranisa ben oglum doğdugundan beridir bebentohl kullanıyorum gece suruyorum gunduzleride pudra ile kuru tutuyorum hiç pişik olmadı bebegim 😘
Faridsmom Gaz için biz espumizan kullandık və bayaa işə yaradı bizde.Geceleri uyumayan bebeğim uyumaya basladı.Şuan 4.5 aylığız və artik kullanmiyoruz ama zamanında bayaa işime yaramiştı.
Faridsmom Ve pişik kremi hic kullanmadim düzənli olarak “Feride” pudrasini kullaniyoruz diye öyle abartili bir pişik olayı yasamadik şükür.pişik olsa da 1 güne geçmiştir
Sarezgi Sudocrem kullanıyorum doğduğundan beri hiç pisik olmadı 11 aylık sadece bir kere oldu diş döneminde travacol krem kullandık 2 günde geçirdi kortizonlu olduğu için çok etkili
Yasemin2801 Bizde pişik ve gazdan çok çektik. Pişiğe çözümü hametan (sarı olan) ve bepanthol pişik önleyici kremi karıştırıp sürmekte bulduk. Gaz için de Bubbles şurup var içerisinde anason rezene ve nane yağı olan bir şurup çok faydasını gördüm tavsiye ederim