Kızlar evde nasıl kıyafetler giyiyorsunuz? Bu sorun sadece bende mi var bilmiyorum o yüzden size de sormak istedim. Biz eşimle ailelerimizden akrabalarımızdan uzakta bi şehirde yaşıyoruz. Dolayısıyla eve gelen giden çoğu zaman olmuyor . Çok nadir bi komsum biseye ihtiyacı olursa tuz şeker vs .kapımı çalar .. kısaca ben evde lrahat kıyafetlerle dolaşırım pijama genelde . Bugün de eşim evdeyken komşu kapıyı çaldı bende üzerimi giyene kadar 2 defa filan çaldı kapı eşimde bu duruma sinirlendi sen evde de etek yiyeceksin basın kapaliolcak kolun filan diyor . Ben işten gelince kapıda tam gözük diyor (Ben o gelince kapıyı açıyorum geri giriyorum odaya uzerim açık olduğu icin) .. Siz nasıl giyiyorsunuz? Sizce eşim mi ben mi haklıyım ..