Elif Hanım Merhaba, mesajınızı yeni gördüm, uzun zamandır forma girmiyorum malum fırsat bulamıyoruz. Kanli kaka direkninek sütü alerjisi. Bizde de oğlum 4 aylıkken çıktı. Burada bende okudum bir sürü yazı ama kafanızı karıştırmaya hiç gerek yok. Çocuk doktorunuz ile konuyu görüşün, bebegin makatini kontrol etsin çünkü makatta oluşan çatlak da kanlinkakaya neden olabiliyor. Ancak bağırsaklarda herhangi bir problem yok ise sonuç büyük ihtimalle inek sütü alerjisi. Eğer durum bu ise de korkmanıza gerek yok. Bakmayan insanların olayları abartmasana. Sıkı bir diyetle inanın iş çabucak çözülüyor. Şuan oğlum 7 ayı geçti, 6 aylıkken ek gıdaya başladık. Yaklaşık 3 ay çok sıkı bir diyet yaptım ben, çünkü sadece anne sutu verdim, tıbbı mama kullanmadım diyetime çok dikkat ederek sütümün alerjen gıdalardan temizlenmesini sağladım. Bazı günler sadece kahvaltıda zeytin salatalık yedim çünkü yiyecek başka bisey kalkamamıştı. Inek sütü alerjisi deniliyor anacak diğer gıdalarda çapraz reaksiyona neden olabiliyor. Ben öncelikle tüm süt ve süt ürünlerini kestim, sonra yumurta, sonra tüm kuruyemişler, balık, tavuk, ancak kan hala devam etti sonunda tüm buğday türevlerini yani glutenide kestim. Sonuç olarak kahvaltıda sadece zeytin, uzum , salatalık yer hale gelmiştim. Kuzu eti pirinç pilavı ve sebze tükettim. Bu arada diyet sürecinde yeşil mercimek, kırmızı mercimek, kırmızı meyveler, tropikal meyveler, incir, hurma tüketmedim. Yani anliycaniz çok az şey der duruma geldim. Ancak bol bol.su içtim stres yapmadım çok şükür sütüm bu durumdan etkilenmedi. Çünkü süt midede üretilmiyor hormonların etkisi var buda stresden çok etkileniyor. Uyu dinlen sütun artsın der herkes ama çocukla nasıl uyuyacaksın bunu kimse söylemez ve de el atıp yardım eden olmaz. Şuan ne durumdasınız bilmiyorum umarım yardımcı olabilmişimdir. Suna ben çok şükür herşeyi bitebiliyorum sutburunleri hariç. Oğlum ek gıdaya başladı çok şükür 3 gün kuralına göre ile taşımları yapıyoruz. Henüz tabiki süt ürünlerine başlamadık. Ancak nacizane tavsiyem süreci iyi bir alerji doktoru ile yönetmek, benim.fikrim çocuk doktorları bu konuda yetersiz kalıyor ki ben çocuk.doktprumdan da çok memnunum bu arada. Istanbul da yaşıyorum, prof ahmet akçay ile ilerliyorum alerji konusunda , emin ellerde olmak inanın sizi ve bebeğinizi rahatlatıyor. Tavsiye ederim. Eğer şehir dışında iseniz yani istanbul dışında iseniz de online hizmet veriliyor. Bilginiz oldun sağlıklı gunler