Kızlar çok özür dileyerek anlatıyorum. 30 gün oldu normal doğum yaptım dikişlerimde açılma olduğu için geç İyileşme yaşadım Dikişlerim döküldü açılan yerim kaynadı.makatıma yakın yerde dikişim var afedersiniz büyük abdestimi yaparken ve sonrasında çok acı yaşıyorum biraz katı çıkıyor tuvaletim dikiş yerimi acıtıyor bunu yaşayan var mi ne yapacağımı şaşırdım😔