Bebeğim 10 aylık 1 ay önce kan değerlerini olcturduk ve düşük cıktı. 6 aylik oldugunda “Vegaferon” kan ilaci vermislerdi onu kullandigim halde hala kan degerleri yukselmedi. Bende de kansızlık var doğumdan sonra kansızlık yüzünden 4 gün kaldım hastanede iki torba kırmızı 1 torba beyaz kan takviyesi aldım kullandigim kan ilaçlarına rağmen ne benim kan değerlerim düzeldi nede bebeğimin kan degerleri yukseldi. Diyeceğim o ki böyle bir durumla karşılaşan arkadaşlar varsa ne yaptılar ve ne tedavi uyguladılar öğrenebilir miyim 😊