ipek3 bebeklerdeki burun tıkanıklığı ne kadar sürede geçiyor? bi buçuk aydır serum fizyolojik verip el pompasıyla çekiyorum ama geçmedi hala. günde 1 yada 2 kez yapıyorum. Ondan mı geçmiyor? lütfen yardım edin.
Pinque ipek3 ben de çok uğraştım ama doktor kilodan olabilir dedi, naparsam yapıyım burnundaki hırıltı gitmedi hala aynı, dört aylık bebeğim
nursocum ipek3 ben bunun yüzünden doktora gittim ve bebeğim büyüdüğü için artık el pompası önermedi kendim çekiyorum şu hortumlu olanlarla
1annem Ben şırıngaya bir burnundan verim bir burnundan çıkartarak temizliyordum serum fiziyolojiği en etkili yöntem bence doktor önermişti sabah ve gece yatmadan önce ve her uyku öncesi odasını havalandırırdım
Dgzm Hava kuru olunca çok fazla oluyor. Bide doktor bize sürekli aspiratorle çekmeyi onermemisti sadece serumu sıkın demisti gerçekten ondan sonra düzeldi.