Blackwoman Kızlar bebeğim 2.5 aylık 2 haftadır çok salyası vardı tişört ıslanacak kadar elini ağzından çıkarmıyordu bugün farkettim ki alt dişinde beyazlık var hafif şiş. Annem baktı o da diş gibi duruyor dedi bu kadar erken çıkar mı? 🤷♀️
Deletedmom297 Blackwoman Ayy kizz ayni bugn anneme anlattigim olay. 3 ay 3 gunluk salyasi var habire elleri ağızda. Ama annem görmeden yok dedi dis degildir dha cok erken.
birkuzuhikayesi Deletedmom297 salya olayına takılmayın tüm bebeklerde oluyor. Eli ağına götürme ve salya
Dezemet Deletedmom297 bizim ki de 3 buçuk aylık. Aynı sizin gibi eller ağızda ve o kadar salya var ki. Annem diş mi diyor acaba. Olabilir mi ki
Yildirims Benim bebeğim 4 doluyor ve 2 aydan beri salya, ellerle ağıza sokmaya çalışma hep var . Doktorumuz genelde 5. Ay çıkar ama siz erken çıkardıysanız o da çıkarabilir demişti . Daha bekliyoruz patlamasını 🙂
Cigdem0707 Tükürik bezleri çalisiyor bu aylarda 3 aylar civari.Ve her seyi elleriyle kesfetme durumunda olduklari icin surekli eller agizda her sey agizda.Diş kökleri kabariyirmus evet ama o ileride cikacak olan disler icin hazirlik benim de 3 aylik kizim var eller agizda bu durumda hepimizin cocuklarinin disinin 3 4 aylikken cikmasi lazim ki cok nadir bi durum