Deletedmom201 Mamaqueen Kahvaltı öğünü çoğu bebek için zor oluyor. Bir de tok uyanıyorsa daha da zor. Siz hep aynı saatte vermeye çalışın Kahvaltısını yemezse öğlende tekrar Kahvaltı vermeyin artık öğlen yemeği saati. O öğünü kaçırmamak lazım. Yemek rejimi oturtmak için önemli ayrıntılar bunlar. Yani yemezse zorlamayın ama öğün saatlerini geç saate çekmeyin.
Annesininpogacayanagi Mamaqueen 6 aylıktan beri aynı saatimiz hiç şaşmaz. Hatta o saat oldummu kendiliğinden baslar ağlamaya uyanmaya. 10 da beraber kahvaltı yaparız. Düzen oturtmak lazım. Tok olsa bile o saatte 2-3 kaşık kahvaltı yapsa dahi düzen oturana kadar alıştırın bence canım.
Zeyno111 Mamaqueen Sabah ilk kalkması değil de 2.kalkışında kahvaltı yaptırıyorum genelde 7gibi uyansa 8buöuğa doğru emip uyuyor kalktığında emzirmiyorum 10civarı kahvaltı yapmış oluyor bazen değişiyor bugün 9.buçuk oldu bazen 10 buçuk o gün ilk kalkma saati önemli bizde tekrar yatıp kalkacak çünkü 🥰
Mamaqueen Deletedmom201 bebegim sadece kahvalti yapiyor zaten gunde tek ogun besleniyor istahsiz. Corba icersede dort bes cay kasigi 😢
Deletedmom201 Mamaqueen yani yemek mi seçiyor ? O saatte sulu yemek değilde yumurta peynir felan yemeyi mi tercih ediyor ?
Mamaqueen Annesininpogacayanagi hep ayni saatte vereyim yani yesede yemesede oyle mi. Gunde sadece tek ogun yiyor oda kahvalti oldugu icin sabah yemese oglen 12-1 de yine kahvalti vermek mecburiyetindeyim. Cunku corba püre mama yogurt meyve vs hicbirini yemiyor
Mamaqueen Deletedmom201 gunun hangi saatinde olursa olsun hicbirsey yemiyor meyve yada yogurt hicbirsey. Ac ya da yok yemiyor. Sadece oglen 12-1 arasi yumurta sarisi biraz peynir bu kadar. Onuda sabah verince yemiyor. “:/
Deletedmom201 Mamaqueen normal , henüz yeni ek gıdaya geçti alışma sürecinde. Başka tatlarada alışması lazım. Zorlamadan haftada birkaç kere farklı tarifler deneyip vermeye çalışın yemezse hemen yumurta sarısını , peynirini verirsiniz.
Annesininpogacayanagi Mamaqueen 7 de kalkıyo beni 8 bucukta kaldırıyo. Yanımda hem emiyo hem oyalanıyo. 9 da tekrar uyutuyorum. 10 gibi uyanıp kahvaltısını yapıyo canm. Yani en son 8 bucukta emmiş oluyo.
Mamaqueen Annesininpogacayanagi canim 10 da kalkiyor diyorsun ya mesela emzirsen geri uyurmu? Benim bebegimde 7 civari uyaniyor emiyor 9. 9.30 da geri uyuyor. 10-10.30 da uyaniyo emip geri uyuyo 12ye kadar falan uyuyo. Acaba 10 gibi uyaninca geri uyutmasammi
Annesininpogacayanagi Mamaqueen bence uyutma 10 da kalktıgında emzirme. Kahvaltısını hazırla yedir 12-1 e kadar otursun aralarda emzirirsin uyutana kadar. Önce kahvaltısını yapsın. Ben böyle yapıyrum valla cnm. Hem böyle uyku düzenide oturur saatleride azalır. Bu yöndende kolaylık olur sana. Bizim hergun rutin düzenimz var ama bilerek yapmadm kendiliğinden oluştu. 7 de uyanıyor 9 da yatıyor 10 da kalkıyor 1 de yatıyor 2 de kalkıyor 5 de yatıyor 7 de kalkıyor en son gece uykusu 9 bucuk 10 sonra bidaha hic uyanmıyor😀
Zeyno111 Mamaqueen Canım genelde 2 saatte bir uyuyordu ama diş çıkaracak gündüzleri erkenden uykusu geliyor tam dalamıyorum falan bölük pörçüğüz kahvaltıyı yaptırıyorum yarım saate uyumak istiyor tekrardan sonra 1.5-2 saatte bir uyutmaya çalışıyorum 😇
Zeyno111 Mamaqueen Bebekten bebeğe değişir canım bir de ayına göre o saatlerde normal aslında yeğenim 9aylık oda en az 3 saat sonra uyur normal olan o biz dişten dolayı ve tam dalamadığından sürekli parçalanıyor uyku böyle hal aldık