Hilalkrgz Merhaba arkadaşlar oğlum 5.ci ayın içinde 2.600 doğdu şuan 5,5 kg falan ayına göre zayıf hem emziriyorum hemde mama kullanıyorum. Kilo almasını istiyorum bana önerebileceğiniz şeyler var mı?
Duhamomm Hilalkrgz bz de aynıyz canım pırınc unla muhallebı yapyrm sonra unla tereygnı kavurup çorba yapıyorum dene bıraz toplandıruyır
Hilalkrgz Duhamomm canım şuan yapabilirmiyim bunu annem kız kardeşlerime de sütle biraz duru yapıyordu yediriyordu.