Asyaysegul Bebegim 1 ay 14 günlük meme emiyor günde 3 öğün mama veriyorum tüm gün hiç kaka yapmadı normalde doldururdu bezini kulak çubugu ile poposunu uyardım ama bişey gelmedi ne yapmalıyım bi fikri olan varmıı ??
BerkinAnnesi_32 Asyaysegul 10 güne kadar bile normal yapmaması anne sütünden dolayı oluyor endişe etmeyin
Elifum Asyaysegul yazık ya uyarmayon dha yeni bir gün olmuş eğer rahatsız olursa müdahalede bulunun ya da mamasını içine tatlı kaşığı zeytin yağ koyun mamalar bazen kabız yapabiliyor… Uyarmak ilerleyen dönemde sıkıntı olabilir
Asyaysegul mikelenjelo35 hergün rutin aksam 8den 11e kadar mızmız olur bugunde aynı şekilde ama ekstra bi acı aglıyo yada ben buna bağlıyorum
Asyaysegul BerkinAnnesi_32 yani doyan cocuk günde 6-7 bez değiştirir derlerdi sütüm mü yetersiz şüphe ettm
Asyaysegul Elifum çaresizlik öyle kötüki insan napcagını sasırıyor inanın denedim ama çok agladı bıraktım
Asyaysegul BerkinAnnesi_32 normalde günde 6 ila 9 arası bez değişiyoruz gecede dahil evet aglıyor sonra açmı diye deniyorum meme veriyorum biraz emiyor aglamya başlıyor belki çenesi yoruluyodur diyorum biberonla veriyrum mamayı onu hiç almıyor
Asyaysegul BerkinAnnesi_32 açken alıyor ama ondan yana sorun yaşamadık çok acken özellikle sessiz ve sakin memede kalıyo
Asyaysegul BerkinAnnesi_32 bazen öyle aglıyorki mecbur kalıyorum doktor kilo alımı yavaşlamış deyince başladım sütüm yetmiyor endişesiyle
jolene Asyaysegul bizim de hergün ¾ kez yapan çocuk 24 saat yapmadı panik olduk. Hemen nurse harveys aldık dakikada yaptı. İçinde zeytinyağı var ya. Normalde sab simplex kullanıyoruz ama etkisi gibi etkili değil